1. Що це за сайт?
Через сайт www.clinica-sante.ua, мережа лабораторій Клініка Санте пропонує онлайн-платформу, за допомогою якої Користувач може замовити лабораторні медичні послуги (медичні аналізи). Ціни, наведені на цьому сайті, є остаточними і вже включають знижку на 10% порівняно з ціною на пунтках забору. Оформлення онлайн-замовлення на цьому сайті та оплата його банківською карткою - це операція з придбання послуг Клініка Санте.
2. Що відбувається після оплати в Інтернеті?
Ми обробляємо замовлення і, переконавшись, що дані правильно введені в комп’ютерну систему лабораторії, надсилаємо вам електронний лист із статусом замовлення (Замовлення прийнято). З цього моменту ви можете прийти до наших пунктів забору та Лабораторних центрів, повідомити працівникам рецепції що зробили замовлення в Інтернеті, і сказати їм свої дані (ім’я, прізвище). Колеги негайно видадуть вам Бланк послуг та запросять вас до маніпуляційного кабінету.
3. Як підготуватися до збору крові?
Ви отримаєте електронною поштою умови, які ви повинні виконати і як підготуватися до здачі аналізів! Дотримання умов має великий вплив на якість лабораторних результатів, тому ми закликаємо вас повністю виконати отримані інструкції.
4. Чи потрібно записуватись?
Ні, не потрібний попередній запис! Отримавши інформацію про збір біологічних зразків, ми чекаємо вас у будь -якому забірному пункті Клініки Санте в країні.
5. Чи можу я замовити тести іншій людині?
Відповідь ТАК - ви можете замовити тести для своїх близьких (батьків, бабусь і дідусів, родичів, друзів). Якщо ви хочете зробити подарунок своїм близьким або знаєте, що він їм потрібен, наш сервіс дозволяє замовляти тести для когось іншого.
Незалежно від того, перебуваєте ви в країні чи за кордоном, після того, як ви оберете цю послугу, ми зв’яжемося з пацієнтом (особою, для якої ви замовили аналізи), і надамо всю інформацію, необхідну для забору аналізів якомога швидше. Якщо ми не володіємо всією інформацією, ми зателефонуємо вам для уточнення деталей.
6. Скільки часу я маю щоб здати аналізи?
Ви повинні з’явитися протягом 30 календарних днів з моменту оформлення замовлення. Після закінчення цього періоду запит на аналіз буде видалено з нашої комп’ютерної системи лабораторії.
7. Я змінив свою думку. Чи мені повернуть гроші?
Якщо ви бажаєте повернути вартість замовлення, надішліть нам інформаційний електронний лист із рішенням скасувати замовлення. Відшкодування суми буде здійснено шляхом банківського переказу протягом 30 календарних днів з дня подання заяви.
Обережно! Процес відшкодування незворотній, і запит на аналіз буде видалено з нашої комп’ютерної системи лабораторії.
8. Як я можу оплатити тести?
Замовлення буде оплачено при заповненні форми на сайті, процес дуже схожий на звичайне замовлення на будь-якому сайті електронної комерції. Авторизація платежу буде здійснюватися через спеціалізований зовнішній процесор PlatiOnline, і оплата буде безпеченою.
9. Навіщо користуватися цією послугою?
Серед багатьох переваг, ми нагадуємо вам, що таким чином ви економите дорогоцінний час. Ми розробили цю послугу, щоб значно скоротити час очікування всіх пацієнтів у приймальнях. Процес реєстрації стає простішим та швидшим.
10. У моїх контактних даних відбулися зміни. Як я можу внести цю зміну на сайт?
Якщо ви ще не отримали електронного листа з підтвердженням того, що ми прийняли ваше замовлення, все, що вам потрібно зробити, щоб змінити контактну інформацію для свого облікового запису - це відредагувати поля в розділі профілю на сайті. Якщо ви хочете внести зміни після того, як ми вже прийняли замовлення в лабораторній комп’ютерній системі, вам просто потрібно повідомити нас електронною поштою або повідомленням, і оператор внесе зміни в систему.
11. Як я можу скористатися знижкою 10% на медичні тести, замовлені в Інтернеті?
Щоб скористатися знижкою 10% на замовлення для онлайн - аналізу, вам НЕ потрібно мати картку постійного клієнта Клініка Санте або вводити номер карти лояльності Клініка Санте у кошику для покупок. Знижка 10% вже застосовується до вибраних аналізів в Інтернет -магазині (відображені ціни вже знижені на 10%).
13. У мене є інше питання. Як дізнатися відповідь?
У вас є такі варіанти:
Ви можете зв’язатися з колегами з пунктів забору та Лабораторних центрів у національній мережі, особливо з питань, пов’язаних із попередньою підготовкою до здачі аналізів або для отримання результатів. Ви можете знайти найближчий пункт забору та Лабораторний центр тут.
- Ви можете надіслати нам електронного листа на адресу shop@clinica-sante.ua. Крім того, з понеділка по п’ятницю, з 9 до 18, у вас є служба чату. Натисніть на іконку в правому нижньому кутку екрана, і ви зв’яжетесь з нами. Ми відповідаємо на всі запитання якомога швидше, але майте на увазі, що залежно від кількості запитів час відповіді може змінюватись.