Офіційний регламент дисконтної картки Clinica Sante
Цю програму лояльності організовує та проводить Організатор, ТОВ «Клініка Санте», юридична адреса якої знаходиться в м.Києві, проспект Відрадний, будинок 9, ЄДРПОУ 40811981, (далі - Організатор) або ТОВ «Клініка Санте»).
Учасники зобов’язуються дотримуватися положень та умов Офіційного регламенту (далі – «Офіційний регламент») відповідно до наведеного нижче.
Стаття 1. Умови участі Дисконтну картку Clinica Sante, може отримати будь-яка фізична особа віком від 18 років, ставши учасником програми лояльності.
Стаття 2. Отримання дисконтної картки Clinica Sante Дисконтну картку можна отримати безкоштовно учасниками цієї програми у відділенях Clinica Sante в межах доступності, лише після заповнення та підписання реєстраційної форми. Картка видається лише після заповнення великими літерами всіх полів реєстраційної форми, позначених як обов’язкові, в іншому випадку реєстраційна форма є недійсною та відповідно, дисконтна картка не буде видана. Дисконтна картка є унікальною, безіменною та може бути передана.
Стаття 3. Пільги Дисконтна картка клієнта Clinica Sante пропонує такі переваги:
- Знижка 10% надається на місці при будь якому замовленні послуг у відділенях Clinica Sante, за винятком операції, що має на меті такі послуги: - медичні лабораторні послуги, що здійснюються в платному або безкоштовному режимі (за направленням); - послуги, для яких комерційні умови не дозволяють надавати пільги/знижки. Знижка 10% не сумується з іншими знижками, акціями чи перевагами.
- Можливість приєднатися до діючих, або майбутніх програм лояльності, які надає Організатор;
- Можливість брати участь у спеціальних акціях та конкурсах, адресованих виключно постійним пацієнтам;
- Спеціальні знижки, які надаються за дисконтними картками, в рамках акцій, організованих Clinica Sante, а також спеціальні знижки та інші переваги в мережі партнерів Clinica Sante, в залежності від укладених з ними партнерських відносин.
Якщо власник картки обирає іншу акцію, організовану в пунктах забору Clinica Sante, або спеціальну знижку, запропоновану Clinica Sante, він отримає лише переваги від відповідної акції чи знижки, тобто 10% знижки, яка надається на місці під час будь-якого замовлення послуг у центрах Clinica Sante не буде застосовуватися в цьому випадку.
Ці знижки не сумуються з іншими знижками - перевагами дисконтної картки клієнта Clinica Sante. Clinica Sante залишає за собою право, в односторонньому порядку, змінювати термін дії, умови та/або будь-які складові елементи цієї кампанії, інформуючи про них на сайті www.clinica-sante.ua.
Стаття 4. Надання пільг 4.1. Пільга, зазначена в статті 3, пункт 1, надається на місці при замовленні будь-якої послуги, у відділенях Clinica Sante, незалежно від способу оплати (готівка, картка). Знижки не сумуються з іншими знижками. Також не можна поєднувати знижки кількох власників карток.
Стаття 5. Користування карткою Щоб отримати переваги, пов’язані з Програмою лояльності, як зазначено в цьому Регламенті, пацієнт повинен повідомити персоналу Clinica Sante, що він є власником Дисконтної картки, і пред’явити її перед здійсненням транзакції, щоб його картку можна було відсканувати через сканер. Крім того, пацієнти повинні пред’явити дисконтну картку Clinica Sante під час замовлення будь-якої послуги, яку пропонують партнери Clinica Sante в рамках програми лояльності, а також посвідчення особи, якщо цього вимагає персонал партнера. Зчитування штрих-коду та розпізнавання картки пацієнта автоматично дозволяють отримати знижку та відповідні переваги. Власник картки, який на момент покупки не має при собі картки, не може скористатися зазначеними перевагами. Власник дисконтної картки може використовувати для отримання переваг, зазначених у змісті Офіційного регламенту, необмежену кількості операцій, здійснених протягом календарного місяця. Про втрату або пошкодження картки можна повідомити в будь-якому відділені Clinica Sante. Фальсифікація цієї картки карається згідно з чинним законодавством.
Стаття 6. Втрата, викрадення або знищення картки У разі втрати, викрадення, або знищення картки постійного клієнта просимо повідомити про це в найближчому відділені і вимагайте видачі нової картки. При оформленні нової картки вам доведеться заповнювати форму повторно. У період заміни картки надавати знижки та інші переваги, пов’язані з карткою, неможливо.
Стаття 7. Тривалість програми лояльності Програма лояльності запущена 1 травня 2017 року і діє до кінця року. Організатор може в будь-який час прийняти рішення припинити, або змінити програму лояльності. Повідомлення про припинення Програми буде анонсовано принаймні за 15 днів до дати припинення програми в усіх відділенях Clinica Sante, на сайті www.clinica-sante.ua та всім партнерам програми.
Стаття 8. Термін дії картки Clinica Sante залишає за собою право анулювати дисконтні картки, які взагалі не використовувалися протягом 12 місяців поспіль, або ті картки, які використовувалися з порушенням положень цього Регламенту, чи інших положень законодавства.
Стаття 9. Внесення змін до офіційного регламенту Clinica Sante залишає за собою право змінювати цей регламент і зобов’язується оприлюднити такі зміни через веб-сайт www.clinica-sante.ua та будь-які інші канали зв’язку, які вона вважатиме доцільними, до введення таких змін.
Стаття 10. Служба роботи з клієнтами Щоб отримати будь-яку інформацію, пов’язану з отриманням, використанням або поновленням Дисконтної картки Clinica Sante, просимо зателефонувати в будь-яке відділення Clinica Sante, або написати нам на електронну адресу office@clinica-sante.ua.
Стаття 11. Інформування учасників Ці Офіційні правила доступні безкоштовно будь-якій зацікавленій особі, чи органу влади, і з ними можна ознайомитися у відділенях Clinica Sante, на веб-сайті www.clinica-sante.ua, або написати на електронну пошту. Участь у Програмі лояльності передбачає зобов’язання дотримуватися положень цих Офіційних правил. ТОВ «Клініка Санте», як оператор персональних даних, обробляє персональні дані, наданні за згодою осіб під час заповнення форми дисконтної картки, а також дані, надані Організатору під час заповнення купонів для участі в різних конкурсах та/або розіграшах, організованих нею. Обробка здійснюється виключно в маркетингових та рекламних цілях. Беручи участь у Програмі лояльності, учасники дають згоду на оброблення персональних данних. Організатор збирає, записує, організовує, зберігає, витягує, консультує, використовує або обробляє будь-яким іншим способом персональні дані, введені у формі Дисконтної картки, а також у заповнених купонах участі з нагоди проведення конкурсів/розіграшів. Організатор зобов'язується дотримуватись законодавства про захист персональних даних, зберігати конфіденційність персональних даних учасників та використовувати їх відповідно до цього Офіційного регламенту та ЗУ «Про захист персональних данних».
Стаття 12. Спори Будь-які суперечки, що виникають між Організатором та учасниками Програми лояльності Clinica Sante, будуть вирішуватися мирним шляхом, або, якщо це неможливо, спори вирішуватимуться компетентними судами згідно чинного законодавства.